Saturday, August 4, 2007

Nede

Min ellers velfungerende mobil er for tiden nede, så bilder fra mitt fantastisk halsbrekkende liv kan dessverre ikke beskues inntil videre. Vel vel, folk har da klart seg utmerket med det skrevne ord i århundrer, så ingen grunn til panikk.

Sommeren har for det meste gått med til å svi av penger. Ellers har jeg vært på Storåsfestivalen, fett nok, men jeg lurer på om ikke dette blir siste året jeg drar på teltfestival med lunkent øl, ullen lyd og gjørme opp til halsen. Fra nå av blir det hotell, spa og marmordass med gullkraner. I'm getting too old for this shit!

Jeg har flyttet til Trondheim for å studere, kjøpt en scooter for å løse logistikkproblemer og ellers har jeg det helt kurant. Den nye leiligheten er forresten en perle, så om du bor eller er i Trondheim skal du ikke nøle med å poppe innom på besøk. Word to your uncle.

No comments: