Saturday, June 2, 2007

Faen

Idag hadde jeg innbrudd i leiligheten min. Lå og sov oppe på hemsen min da jeg plutselig hører noen som er i stua. Idet jeg våkner og roper "Hallo? Hvem der?" løper gjerningsmannen ut men jeg fikk et glimt av ryggen hans. Han slapp heldigvis posene med stash han hadde samla (for det meste utstyr fra hjemmestudioet mitt) men get this: Han kom seg unna med den trådløse pc-musa mi (mrk: han tok ikke dockingstasjonen så han kan ikke bruke den til noe). Så nå sitter jeg altså her uten mus. Fordelen er jo at jeg allerede har blitt bedre til å bruke tastaturet til å navigere i windows da. En annen liten morsomhet er at tjuven satt igjen skoen sine. Det er jo ikke snilt å skitne til gulvet til de man raner, vettu. I sin flukt glemte han de igjen, så om noen har bruk for et par pent brukte sko i størrelse 42 er det bare å sende meg en PM.

No comments: